петак, 19. јул 2013.

Почетак...

Драги моји,

Ја сам Милан Трбојевић имам 22 године, тренутно сам студент 3 године једног приватног факултет (нема рекламе).

Тренирао сам активно ватерполо 10 године и мало више од тога и паралелно са тим у последњим годинама почео сам да се бавим порезима и књиговодством тачније у 3 године средње школе.

Радио сам у предузећу за пружање књиговодствених услуга Бизнис плус, Агенцији за привредне регистре - АПР, предузећу за пружање књиговодствих услуга Хаус оф акаунтинг, а пре годину дана основао сам предузеће под називом Књиговодство Књишки мољац које се бави пореским саветовањем и пружањем књиговодствених услуга које и данас постоји где сам запослен.

Данас је мој нови почетак... Почињем са стручним писањем о порезима, прописима, књиговодству и другим тема из сличних области које су неопходне за пословање сваког предузетника и предузећа.

На самом почетку желео бих да се захвалим својој породици на највећој подршци и свима који су уз мене и који су ме охрабрили да почнем са писањем, који су ми били подршка при оснивању предузећа и почетка самосталног пословања.

За крај почетка: Када ти људи дају 1% шансе да успеш ти само требаш на тај 1% да додаш две нуле...

Милан Трбојевић
Ваш порески саветник

Нема коментара:

Постави коментар